ستاد مدیریت بحران منطقه 15 گفت: بیش از 8 هزار اقلام آموزشی بحران، ایمنی و زلزله در محلات 20 گانه منطقه 15 توزیع می شود.

 منوچهر رحیمی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: توزیع بیش از 8 هزار اقلام آموزشی مدیریت بحران، زلزله و ایمنی در محلات 20 گانه و نواحی 8 گانه منطقه 15 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.  
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان پیرامون موضوع‌های مدیریت بحران، زلزله و ایمنی در محلات 20 گانه منطقه 15 در دست اجرا است. 

رحیمی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان آموزشی، پشتیبانی، آمادگی، پیشگیری، اجرایی مدیریت بحران با حضور در محلات 20 گانه منطقه 15 اقدام به توزیع بیش از 8 هزار اقلام آموزشی مدیریت بحران، زلزله و ایمنی خواهند کرد.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: توزیع بیش از 8 هزار اقلام آموزشی، سی دی، کتابچه و پکیج‌های آموزشی مدیریت بحران، زلزله و ایمنی در محلات 20 گانه منطقه 15 در هر محله 400 اقلام آموزشی همزمان با ماه مبارک رمضان از اقدامات اجرایی این طرح است.

رحیمی خاطر نشان کرد: آموزش چهره به چهره زلزله، پناهگیری و تخلیه امن اضطراری در محلات 20 گانه منطقه 15، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مدیریت بحران، مبانی بحران، کمک‌های اولیه، کار با تجهیزات امداد و نجات، اطفای حریق از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 15 است.
 
انتهای پیام/  
برچسب ها: آموزش ، اقلام ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار