فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: طی 4 ماه گذشته 12 تن مواد مخدر با تلاش نیروهای مرزبانی در نقطه صفر مرزی کشف شده است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار رهام بخش حبیبی شامگاه دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انسداد مرزها از شمال تا مناطق میانی استان به طور کامل انجام شده است اظهار داشت: انسداد مرزهای جنوبی با ایجاد موانع فیزیکی و همچنین نصب تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی با جدیت ادامه دارد.
 
وی اظهار داشت: در سال جاری 50 کیلومتر از مسیرهای صعب العبوری که تاکنون امکان دسترسی به آن وجود نداشت با ایجاد مسیرهای دسترسی تحت پوشش و حاکمیت کامل نیروهای مرزبانی درآمده است.
 
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا اوایل شهریورماه سال جاری با جدیتی که به منظور انسداد مرزهای جنوبی در دستور کار قرار دارد هیچ مانعی و یا نقطه‌ای خارج از پوشش و حضور نیروهای مرزبانی باقی نماند.
 
حبیبی بیان داشت: تجهیز مرز های شرقی به وسایل الکترونیکی و ایجاد راه‌های دسترسی تاثیر قابل توجهی در افزایش ضریب امنیت داشته است.
 
و در تشریح موفقیت های به دست آمده توسط نیروهای مرزبانی در 4 ماهه ابتدای سال جاری نیز گفت: دراین مدت 12 تن مواد مخدر با تلاش نیروهای مرزبانی در نقطه صفر مرزی کشف شده است.
 
وی اذعان داشت: در این راستا تعداد 7 نفر از اشرار در درگیری‌های مسلحانه به هلاکت رسیدند و مقادیری سلاح از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار