اراک/

استاندار مرکزی:دولت یازدهم رونق تولید را راهکار خروج از رکود می داند

استاندار مرکزی گفت: دولت یازدهم رونق تولید و توسعه فضای کسب و کار را از راهکارهای اساسی برای خروج از رکود اقتصادی می داند.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران اراک ،مقیمی افزود: صنایع کوچک و زود بازده که در سالهای گذشته به دلیل راهبری های نادرست اقتصادی زیان ده شده اند با حمایت دولت و اعتبارات کم بهره باید احیا شوند.
وی ادامه داد: تنها راه شفای درد اقتصاد کشور، توسعه اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری هدفدار است و این همان نسخه ای است که دولت یازدهم از ابتدای کار خود با جدیت در دستور کار دارد.
او بیان کرد: استان مرکزی به عنوان قطب چهارم صنعت و بهره گیری از سه هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ می تواند با ارزش آفرینی در مقوله تولید و اشتغال ، به عنوان الگویی برای دیگر استانها باشد.
استاندار مرکزی تعهدات بانکی معوقه تولید کنندگان را از مهمترین دغدغه های پیش روی صنعت استان دانست و افزود: اگر به دنبال اصلاح اقتصادی و حیات مجدد صنعت استان هستیم باید با برنامه های مدون و تعامل همسو با حقوق صنتعگران گام برداریم که بانکهای عامل با سعه صدر و بررسی راهکارهای مدت دار زمینه این تحول را فراهم آورند.
مقیمی اضافه کرد: استان مرکزی در صنعت ریلی، تولید و فرآروی فلزات مهمی چون فولاد و آلومنیوم ، کشاورزی و خدمات ظرفیتهای نهفته ای دارد که اکنون فرصت ظهور و پرورش آن فراهم آمده است./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.