اردبیل/

بلاتکلیف بودن شبکه پایاب سد کوثر

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با طولانی شدن زمان اجرای سد کوثر هنوز شبکه پایاب آن بلاتکلیف به حال خود رها شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جلیل جعفری‌بنه‌خلخال دیروز در بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در کوثر اظهار داشت: استاندار اردبیل به همراه مدیران اجرایی استان بعد از ماه مبارک رمضان جهت بررسی مشکلات خلخال و کوثر و تسریع در امورات عمرانی در خلخال و کوثر حضور می‌یابد.

وی گفت: محرومیت مضاعف خلخال و کوثر مسئله‌ای است که مسئولان استانی و وزارتی می‌توانند در رفع آن مؤثر باشند و این خواست مردم است که با فعالیت‌های جبرانی و توجهات مضاعف و محرومیت‌زدایی شاهد گام‌های مؤثری در فرآیند توسعه خلخال و کوثر باشیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: در جریان شروع به کار خدابخش در استان، مطالبات مردم جنوب استان را مطرح کردیم تا از توانایی مدیریتی، تخصص و کارآمد وی که قطعا منشا کارهای مؤثری در استان است با تسریع در کارهایی که آغاز شده شاهد تلاش‌هایی در راستای محرومیت‌زدایی و حرکت در مسیر توسعه باشیم.

جعفری بنه خلخال بیان کرد: کارهای ساختمانی سدهای گیوی و بفراجرد نیز تقریباً تعطیل هستند و جالب اینکه سد گیوی تنها طرح بزرگ بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی و شبکه پایاب آن بلاتکلیف است، سهم خلخال و کوثر در مدیریت ارشد استان با توجه به تخصص و توانایی‌های بالای مدیریتی کم است، کارخانه سیمان خلخال در حالی بلاتکلیف رها شده که طرح توسعه سیمان اردبیل مطرح می‌شود.

وی در ادامه گفت: خلخال و کوثر در دو حوزه نیاز به توجه توسعه‌دهنده دارد یکی در بحث توجه به توسعه زیرساخت‌ها و امور زیربنایی است که در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد فعالیت‌های جهادی با پیگیری‌های شبانه‌روزی زمینه‌های این کار نسبت به سالیان قبل بهتر فراهم شده و دیگری جذب سرمایه‌گذار جهت تبدیل سرمایه‌های خدادادی موجود در منطقه در زمینه‌های کشاورزی، دامی، باغی، معدنی و گردشگری به تولید و ثروتی که هم برای استان مفید است و هم رونق کسب و کار و اقتصاد خلخال و کوثر را منجر می‌شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: خلخال ، بلاتکلیفی ، سد ، کوثر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.