اراک/

روز قدس وفاق جهانی دربرابر سیاست چندگانه و تروریستی صهیونیست است

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس مجمعی عظیم از وفاق جهانی در برابر سیاستهای چندگانه و تروریستی صهیونیست است.

رجایی در گفتگو باخبر نگار باشگاه خبر نگاران اراک، افزود: استکبار جهانی به دنبال تثبیت موقعیت صهیونیست های غاصب در خاورمیانه و تحکیم اهداف آنها است و جنایت های اخیر غزه و اعمال شنیع تروریست های مذهبی در کشورهای اسلامی گواه بر این مدعا است.
وی توضیح داد: صهیونیست های جنایتکار به دنبال اشغال یکپارچه سرزمین فلسطین هستند و با سیاست فرات تا نیلقصد دارند دامنه نفوذ کثیف خود را در تمامی کشورهای خاورمیانه گسترش دهند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رفتارهای گروهک تکفیری داعش، القاعده و وهابیان در ناآرام کردن منطقه خاورمیانه با حمایت مالی و تسلیحاتی صهیونیست ها است و توطئه های شوم اسرائیل غاصب با لباس تروریست را در کشورهای منطقه به نمایش گذاشته است.
رجایی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها در اهداف استکباری و شوم خود تودهنی محکمی را در انتخابات سوریه و عراق دریافت کردند و به همین خاطر با پر و بال دادن به تروریست مذهبی در کشورهای اسلامی به دنبال شعله ور کردن آتش جنگ و ناآرامی در این مناطق هستند.
وی بیان کرد: اغلب حاکمان کشورهای اسلامی با غفلت و خواب خرگوشی بازیچه سیاستهای کثیف صهیونیست ها شده اند و ادامه این روند حیات آنها را در سراشیبی و شکست می اندازد./ش
برچسب ها: روز قدس ، وفاق ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.