مديرکل کميته امداد استان لرستان از توزيع بيش از 30 هزار پرس غذاي گرم در بين مددجويان لرستاني در شب هاي ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ منتظري گفت: يکي از اقدامات کميته امداد در ماه رمضان توزيع غذاي گرم در مراسمات افطاري در بين مددجويان و ايتام مي باشد که اين امر در استان لرستان همه ساله و با حضور پررنگ خيرين و نيکوکاران استاني انجام مي شود.

مدير کل کميته امداد استان لرستان در ادامه سخنان خود با بيان اينکه در اين راستا و تاکنون تعداد 30 هزار و 108 پرس غذاي گرم در بين ايتام و نيازمندان استان توزيع گرديده است، خاطر نشان کرد: جهت تهيه اين تعداد غذاي گرم مبلغ 2 ميليارد و 542 ميليون و 270 هزار ريال هزينه شده است.

منتظري از ديگر اقدامات کميته امداد در ايام ماه مبارک رمضان را اجراي طرح مفتاح الجنه با حضور مديران و مسؤولين ارشد استاني عنوان کرد و افزود: در راستاي اجراي اين طرح هر شب جمعي از مسؤولين اين استان به ديدار با خانواده هاي نيازمند رفته و ضمن دلجويي کمک هاي نقدي و غيرنقدي به آنها اهدا نمي‌نمايند.

منتظري در پايان سخنان خود گفت: کارکنان اداره کل کميته امداد استان لرستان در اقدامي خيرخواهانه مبلغ 46 ميليون و 350 هزار ريال
جهت کمک به مردم مسلمان سوريه اهدا نمودند.

انتهای پیام./ز
برچسب ها: توزیع ، غذای گرم ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.