بیمارستان سرطان جنوب کشور درانتظار مشارکت مردمی در وقف جمعی

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: احداث بیمارستان سرطان جنوب کشوردرگرو مشارکت مردم در وقف جمعی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،" علی اکبرجعفریان" معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس اظهار داشت: وقف جمعی با هدف مشارکت مردم درامورعمرانی و ساخت و سازهای حوزه سلامت و رفع نیازهای ضروری این حوزه پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: احداث بیمارستان تخصصی سرطان جنوب درکشور یکی از ضرورت های حوزه درمان درفارس است که با همت خیرین و مشارکت مردم کلید خورده و دستیابی هرچه زودتر به اهداف این طرح در گرو حضور مردم در این امر خداپسندانه است.

جعفریان ادامه داد: برای مشارکت مردم درساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور در بانک ملی ایران نیز شماره حساب 0126260000000 افتتاح شده است.

وی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه فارس نیز مبادرت به انتشار اوراق وقف جمعي 200 هزار ریالی و یک میلیون ریالی کرده است که در مصلا های جمعه ، مساجد و مراکز تجمع مردمی به فروش مي رسد.

به گفته معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه بانک ملی نیز به زودی اوراق وقف جمعي یک میلیون ریالی را منتشر و به مردم عرضه خواهد کرد.

به گفته جعفریان ، بیمارستان سرطان جنوب کشور با حضور هیات امنایی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، اداره اوقاف و امور خیریه ، مجمع خیرین تامین سلامت فارس ، بیمارستان پیوند اعضای ابن سینا و گروهی از پزشکان متخصص اداره می شود.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار