بجنورد/

روز قدس نماد آزاديخواهي و ظلم ستيزي ، روز همدلي و وحدت جهان اسلام

استاندار خراسان شمالي و امام جمعه مركز استان از مردم شريف استان براي حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد،در این دعوتنامه آمده است : اين روز تبلور عيني حمايت امت اسلامي و ملتهاي آزاده جهان از قيام و آزاديخواهي ملتي بزرگ و قهرمان است.

امسال در حالي به استقبال اين روز عزيز، روز اسلام و روز ارزش‌هاي انساني مي‌رويم كه صهيونيست ها هر روز تعداد زيادي از فرزندان سرزمين مقاومت(غزه) و مسلمانان كشورهاي اسلامي را به خاك و خون مي كشند.

امسال نيز به مانند همه ساله مردم ولايتمدار، شريف وغيور استان خراسان شمالي همگام و همراه با امت اسلامي در سراسر جهان ضمن محكوميت و اعلام انزجار از جنايات رژيم صهيونيستي در عزه، به حمايت از برادران فلسطيني خويش ، فرياد مرگ بر اسرائيل را سر خواهند داد تا بار ديگر فروپاشي هيمنه دروغين و پوشالي صهيونيسم جهاني را شاهد باشيم.

بدينوسيله از مردم شريف خراسان شمالي در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان دعوت به عمل مي آيد با وحدت و يكپارچگي ضمن پاسداشت ارزشها و آرمانهاي متعالي انقلاب اسلامي، با حضور گسترده و فراگير خود در راهپيمايي روز قدس، تجديد عهد و ميثاقي مجدد باپيرمراد خويش حضرت امام خميني (ره) و شهداي والامقام داشته و با لبيك به نداي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ، برگ زرين ديگري را در تاريخ انقلاب اسلامي به منصه ظهور برسانندز/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.