شهرکرد/

روز قدس، نمایش وحدت امت اسلامی در برابر صهیونیسم

روز قدس نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه های دینی و حمایت از ملت های مظلوم و ستمدیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی روز قدس، نمایش وحدت امت اسلامی در برابر صهیونیسم و استکبار جهانی است.

حجت الاسلام کریم سرافراز، اظهار داشت: روز جهانی قدس، ابتکار حضرت امام خمینی(ره)، نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه های دینی و حمایت از ملت های مظلوم و ستمدیده است .

وی افزود: راهپیمایی روز قدس امسال علاوه بر نمایش وحدت امت اسلامی، مهر باطل بر حرکت افراطی گروهک‏های تروریستی است که در کشورهای اسلامی دست به جنایت می زنند تا چهره نازیبایی از دین مبین اسلام را به جهانیان نشان دهند  .

حجت الاسلام سرافراز، وحدت جهان اسلام را بزرگترین عامل در آزاد سازی سرزمین های اشغالی از لوث وجود رژیم جنایت پیشه صهیونیستی دانست و گفت: مقاومت، تنها راه برای حل مسأله فلسطین و مردم مظلوم این سرزمین اسلامی است
 
.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، از مردم استان چهارمحال و بختیاری، به ویژه خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دعوت کرد و اظهار داشت: شرکت در این راهپیمایی، مرهمی بر زخم دیرینه فلسطین مقاوم است که به فرموده حضرت امام خمینی (ره)، پاره تن اسلام است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.