امضای قرارداد تکمیل ترمینال خارجی "فرودگاه تبریز" تا یک ماه آینده

قرارداد نهایی ساخت و تکمیل ترمینال خارجی فرودگاه تبریز تا یک ماه دیگر به امضاء می‌رسد.

مصطفی صفایی مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره اینکه برای ادامه ساخت ترمینال خارجی فرودگاه تبریز تا یک ماه آینده قراردادی با شهرداری تبریز منعقد خواهد شد، گفت: ترمینال خارجی فرودگاه تبریز با متراژ 14 هزار مترمربع از محل اعتبارات استانی توسط یک پیمانکار در حال ساخت بود که به دلیل کمبود اعتبارات، توسط پیمانکار متوقف شد.

وی ادامه داد: با پیگیری از طرف استانداری، شهرداری تبریز ادامه ساخت و تکمیل پروژه را بر عهده گرفت.

وی تصریح کرد: شهرداری تبریز ساخت این پروژه را به طریق BLT (بی ال تی) با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان انجام خواهد داد.

صفایی در ادامه اظهار داشت: براساس این قرارداد، سرمایه‌گذار بهره‌برداری پروژه را به فرودگاه واگذار خواهد کرد و تنها سرمایه خود را برای ساخت و تکمیل پروژه هزینه خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی افزود: تفاهم‌نامه به امضای مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور رسیده اما پس از بازنگری نقشه‌های این پروژه، قرارداد به امضاء خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه طی 2 سال توسط سرمایه‌گذار تکمیل خواهد شد، گفت: فرودگاه پس از بهره‌برداری از این پروژه 60 ماه فرصت دارد سرمایه را به سرمایه‌گذار برگرداند.

صفایی بیان داشت: در حال تدوین قرارداد هستیم و تا یک ماه آینده به امضاء طرفین می‌رسد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار