معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: ساخت هتل پنج ستاره آنای ارومیه از پیشرفت 90 درصدی برخوردار بوده و پیش‌بینی می‌شود در 6 ماه نخست امسال به بهره‌برداری برسد.

داوود فرازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره آنای ارومیه توسط شرکت آذر کوشک آنا از سال 88 در ارومیه آغاز شده و یکی از هتل‌های نمونه در منطقه شمال غرب محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هتل پنج ستاره آنای ارومیه از پیشرفت 90 درصدی برخوردار بوده، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود این هتل در 6 ماه نخست امسال به بهره‌برداری برسد.

فرازی خاطرنشان کرد: هتل پنج ستاره آنای ارومیه در 21 طبقه و شامل 200 اتاق است که مساحت زمین هتل بیش از 3 هزار و 912 متر مربع و مساحت زیربنای این هتل نیز بیش از 25 هزار و 672 متر مربع است.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی تصریح کرد: اعتبار هزینه شده هتل پنج ستاره آنای ارومیه نزدیک به 50 میلیارد تومان بوده و برآورد می‌شود که این پروژه با 55 تا 60 میلیارد تومان به اتمام برسد.

وی در پایان اعلام کرد: غرفه‌های تجاری، استخر، سونا و جکوزی، حمام ترک، تالار همایش، پارکینگ، سوئیت‌های اقامتی، آرایشگاه، رستوران و اتاق‌های کانکت از بخش‌های مختلف هتل پنج ستاره آنای ارومیه استز/.

برچسب ها: پیشرفت ، سرمایه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.