سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد

بارش پراکنده و وزش باد در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور/ تهران، صاف و 32 درجه

به گزارش سازمان هواشناسی کشور، امروز بارش پراکنده و گاهی وزش باد در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه 31 تیر ماه 93" به سبب وزش باد نسبتا شدید در استان‌های سمنان، جنوب خراسان رضوی، شمال شرق اصفهان، قم، مرکزی، البرز ، تهران، خوزستان، ایلام و کرمانشاه، باد گرد و خاك و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود و از چهارشنبه شب مجددا توفان گرد و خاك در منطقه زابل آغاز خواهد شد.



بر اساس این گزارش، امروز بارش پراکنده و گاهی وزش باد در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور دور از انتظار نیست و خلیج فارس و شرق دریای عمان در سه روز آینده مواج است و طی امروز و فردا دریای خزر نیز خواهد بود.

لازم به ذکر است، به سبب وزش باد نسبتاً شدید بر روی کشور عراق، امروز پدیده گردوغبار و کاهش دید افقی در مناطق غربی استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست و طی امروز و فردا به سبب وزش باد شدید، نوار شرقی کشور با گرد و خاک همراه خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان تهران صاف تا کمی ابری و شهر تهران، صاف پیش بینی می‌شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 39 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 25 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 32 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار