احمدی: فاصله زمانی عباسی دلیل انتخاب اعزام وی برای مسابقات آسیایی است

مربی دوچرخه‌سواران کشورمان در خصوص اعزام عباسی تنها بانوی رکاب‌زن کشورمان به مسابقات آسیایی اینچئون گفت: با توجه به رکوردهای عباسی در مسابقات قزاقستان و قهرمانی کشور، فدراسیون تصمیم بر اعزام وی گرفت.

روح الله احمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بعد از مسابقات آسیایی قزاقستان و مسابقات قهرمانی کشوری با توجه به رکوردهایی که نسبت به دیگر رکاب‌زنان کسب کرده بود فدراسیون تصمیم به حفظ او در اردو گرفت تا با پیگیری تمرینات رکوردش را به سطح دلخواه فدراسیون و مربیان برساند.

وی درادامه افزود: به دلیل آنکه آتوسا تنها ملی پوش بانوی ما است از فدراسیون خواستیم تا تنها تمرینات را در پیست انجام دهد و از هزینه سرپرست و خوابگاه کاسته شود و خود به عنوان مربی نیز تمریناتش را زیرنظر دارم تا بتواند به رکوردی برسد که فدراسیون از انتخاب خود راضی باشد.

احمدی در خصوص وضعیت فعلی آتوسا عباسی در اردو تصریح کرد: وضعیت جسمی و آمادگی فنی خوبی برخوردار است و ما منتظر هستیم تا فدراسیون کمیته فنی و سرمربیان تصمیم نهایی را برای اعزام وی به مسابقات آسیایی اینچئون بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: ما امیدواریم که با اعزامش حتی بتوانیم مقام چهارمی و پنجمی را نیز بتواند کسب کند؛ زیرا قهرمانی در بازی‌های آسیایی آسان نیست و حریفان قدرتمندی همچون چین، کره‌ جنوبی و ژاپن عنوان‌دار قهرمانی جهان هستند و آتوسا باید با آنها رکاب بزند و همین که بتواند پشت سر آنها بایستد جای امیدواری است.

احمدی در خصوص اعتراض دیگر ملی‌پوشان با توجه انتخاب وی برای بازیهای آسیاییی تصریح کرد:‌فاصله زمانی وی ازدیگر رکاب‌زنان ملی‌پوشان زیاد است و دیگر آن که عباسی چند سال نفر اول ایران در سرعت بوده است و در مسابقات قزاقستان قمری ازعملکرد بسیارراضی بود زیرا با توجه به بی‌تجربگی و سابقه کم حضور در میادین خارجی با تمام وجود رکاب زد و عملکرد خوب ازخود بر جای گذاشت.

وی در خصوص خبر دوپینگ ملی‌پوش دوچرخه سوار در مسابقات آسیایی قزاقستان گفت: هنوز اسم فردی به صورت رسمی اعلام نشده و وادا نامه‌ای مبنی بر اینکه دوپینگی چه کسی به فدراسیون ارسال نکرده و تا مشخص نشدن آن ما نمی‌توانیم صحبتی در این خصوص انجام دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار