ساری/

140 کارتن‌خواب در نکا جمع‌آوری شد

فرماندار نکا گفت: با آغاز طرح پاکسازی محله عباس‌آباد نکا به‌عنوان یکی از محلات پرخطر این شهرستان 140 کارتن‌خواب در نکا جمع‌آوری شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، علی رجبی امروز در نکا اظهار داشت: با پاکسازی در این محله امنیت خوبی حاکم شده و نگاه مردم به افراد این محله تغییر کرده است.

فرماندار نکا اظهار داشت: در گذشته وجود برخی از معتادان از شهرهای دیگر، کارتن ‌خواب‌ها و شرایط آسان خرید و فروش مواد مخدر این مکان را محلی امن برای خلافکاران و معتادان کرده بود که با پاکسازی و افزایش گشت‌زنی‌ها و کنترل رفت و آمد اکنون امنیت در این محله حاکم است.

وی گفت: با آغاز طرح پاکسازی محله عباس‌آباد نکا به‌عنوان یکی از محلات پرخطر این شهرستان 140 کارتن خواب در نکا جمع‌آوری شدند.

این مسئول با بیان اینکه در این شهرک حدود یک‌هزار نفر زندگی می‌کنند یادآور شد: همه این افراد از شهروندان نکا هستند و لذا بهسازی معابر و خیابان‌ها و ارائه خدمات مناسب به آنان از وظایف ما است.

رجبی افزود: با هماهنگی انجام شده و تهیه و خریداری زمین، عملیات احداث مدرسه هشت کلاسه در مراحل پایانی است و در مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد، ساخت سالن ورزشی، خانه عالم و خانه بهداشت در این محله آغاز شد که خانه بهداشت تحویل شده و مابقی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همه شهروندان باید از امکانات مناسب برخوردار باشند، اظهار داشت: همه شهروندان نکایی در هر منطقه زندگی می‌کنند باید از امکانات مناسب برخوردار باشند و همه امکانات باید برای همه باشد.

فرماندار نکا با اشاره به عقب‌نشینی برخی از منازل در محله عباس‌آباد برای تعریض کوچه و خیابان افزود: با همکاری همه‌جانبه مسئولان و مردم این محله اکنون چهره قابل قبولی در عباس‌آباد نکا شاهد هستیم و دیگر از آن مکان ناامن و خرابه‌های تاریک خبری نیست.

وی گفت: پیشگیری، درمان و مقابله از جمله مواردی است که در محله عباس‌آباد نکا دنبال می‌شود تا نگاه جرم‌خیز بودن این منطقه از بین برود که با استقرار نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی در این محله و استقرار کانکس نیروی انتظامی در ورودی و خروجی‌ها تمام رفت و آمدها کنترل می‌شود.

رجبی خاطرنشان کرد: کمیته امداد، فنی و حرفه‌ای و دستگاه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی، با تمام توان برای آموزش افراد علاقه‌مند وارد میدان شده و مردم محله نیز برای دارا بودن محله آبرومند با ما همکاری می‌کنند.

وی گفت: اشتغال جوانان عباس‌آباد که از دغدغه‌های مسئولان است و برای رفع این مشکل می‌توان با تشکیل شرکت تعاونی اشتغال در این رابطه فعال شد که این تعاونی در دستور کار قرار گرفته است تا در جهت رفع معضل بیکاری نیز در این محله تلاش شود./ز

برچسب ها: نکا ، کارتن ، خواب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.