شهرکرد/

اعلام نتایج استانی جشنواره جوان و نوجوان خوارزمی

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان استان چهارمحال و بختیاری از اعلام نتایج استانی شانزدهمین دوره جشنواره جوان و چهارمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

پوران حق گوی گفت: در شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی، پس از بررسی طرح های دانش آموزی در مرحله استانی، در نهایت  21 طرح به عنوان طرح های برگزیده استانی بخش دانش آموزی این جشنواره اعلام شدند.
وی افزود: 3 طرح هم به عنوان طرح های برگزیده استانی بخش دانش آموزی چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی" دانش آموزان متوسطه اول" اعلام شده است.
حق گوی، با اعلام اینکه امسال 85 طرح به دبیرخانه استانی جشنواره خوارزمی ارسال شده است، تصریح کرد: در سال جاری تعداد 70 طرح مربوط به دانش آموزان و هنرجویان دوره متوسطه به دبیرخانه استانی شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی و 15 طرح مربوط به چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی  ارائه گردید.
رئیس اداره استعدادهای  درخشان و دانش پژوهان جوان استان چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح ها حاصل تلاش 101 دانش آموز دختر و پسر این در 15 گروه تخصصی داوری "برق و الکترونیک، رایانه، دینی و قرآن، مکانیک، زبان انگلیسی، عمران، علوم زیستی و پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، زبان و ادبیات فارسی، جغرافیا، علوم اجتماعی، روان شناسی، هنری، نانو تکنولوژی و سایر زمینه های علمی بودند. 
وی افزود: طرح های چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی هم در 7 گروه تخصصی داوری هنری، ریاضی، رباتیک، زیست شناسی، پزشکی، ادبی و مکانیک" داوری شدند.
حق گوی تصریح کرد: این طرح ها در مرحله استانی نیز مورد بررسی و ارزیابی مجدد قرار می گیرند و پس از دفاع حضوری طراحان، طرح های برتر به مرحله داوری کشوری جشنواره ارسال می شوند./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
من خیلی ناراحت شدم چون فکر میکردم نتیجه جور دیگری باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
بنده علیرضا رهور سازنده خودروی اپارانم چی شد این نتایج مردم از استرس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
چرا هیچ اسمی از نفرات برتر نیستتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۱:۲۰ ۱۲ آذر ۱۳۹۳
pas in natayeg kojan mokham pookid valaaaaaa
????????
Germany
نفس
۱۵:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
پس این نتایجو کی میخوان اعلام کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بیتا تعصبی
۱۷:۱۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
سلام من در مرحله استانی در رشته تصویر سازی شرکت کردم اما کارم به مرحله کشوری نرفت از این بابت خیلی ناراحتم چون اصلا به من نگفتن که دفاعیه استانی هست و دقیقا من روز کنکور سراسری دفاعیه داشتم و از پس کارم بر نیومدم ...
میخاستم یک اعترض راجب تجدید نظر داوران بنویسم لطفا کمکم کنین تا دیر نشده...
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۲۲:۵۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
تو کدوم سایت باید بریم نتایج رو ببینیم مردیم از استرس ما شب تا صب نمیخوابیدیم زمان انجام کارا.