در سومین شب قدر جمع از مسولان سازمان بهزیستی کشور به همراه خانواده بزرگ تیم مراقبت در منزل میهمان مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک بودند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در سومين شب از ليالي پر فيض قدر ، دكتر دواتگران مدير كل توانمند سازی معلولین ، مهندس رضايي مديركل دفتر خدمات توانبخشي و مراقبتي سازمان بهزيستي كشور ، زند مديریت سازمان تأمين اجتماعي شهرستان ري ، مهندس زارع مدير سامانه حمل و نقل ويژه معلولين و جانبازان و ساير کارشناسان همراه میهمان مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک بودند.

 
در این ضیافت گروهی از مددجویان سالمند و معلول ،جمع زيادي از مددجويان تيم مراقبت در منزل به همراه خانوادهايشان حضور داشتند تا در كنار ساير همنوعان خود ، تجربه اي جديد از با هم بودن را كسب نمایند .
 
این افراد حالا بخشي از اعضاء خانواده بزرگ كهريزك هستند ، اگر چه در منازلشان زندگي مي كنند ، اما امكانات رفاهي و بهداشتي ، درماني و مساعدتهاي اجتماعي و ساير حمايتهاي لازم از اين عزيزان به نحو شايسته اي صورت مي پذيرد تا در منازلشان به آن رفاه و آسايشي كه نيازشان هست ، برسند .

لازم به ذکر است ميهمانان عزيزي كه از نهادها و ارگانهاي مختلف در اين محفل حضور داشتند ، هر يك به نوعي قول مساعد و همكاري لازم جهت خدمت هر چه بهتر به مددجويان آسايشگاه را داده و مقرر گرديد در اسرع وقت با برنامه ريزي پيشنهادات ارائه شده تا حصول نتيجه پيگيري گردد .


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار