تامین برنامه شبکه فرهیختگان در هفته جاری به سراغ فیلم های ایرانی رفته است.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار «کلید»، «تلافی» و«خط آفتاب» از روز سه شنبه تا پنجشنبه، در قالب جشنواره تابستانی فیلم های سینمایی، هر روز ساعت 11 تماشایی است.
 
گفتنی است، فیلم تلويزيوني «کلید» به تهيه كنندگي و كارگرداني سید جلال الدین دری که روز سه شنبه31 تیر ساعت 11:00 از قاب شبکه چهار دیدنی می شود، محصول گروه فیلم و نمایش شبکه فرهیختگان است. در این فیلم هنرمندانی همچون: رحیم نوروزی، گلاره عباسی، سولماز غنی، فرداد صفاخو  و حسن اسدی ایفای نقش کرده اند. این تله فیلم در مدت زمان 90 دقیقه داستان زندگی یک زوج جوان به نامهای مهرداد و فریبا را روایت می کند.
 
 
اما فیلم تلویزیونی«تلافی» به کارگردانی سعید اسدی محصول سال 1386، چهارشنبه اول مرداد ساعت 11:00در قالب« جشنواره فیلم های تابستان»روی آنتن می رود.
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک زن وشوهرجوان به دلیل اختلاف های زیاد تصمیم به جدایی می گیرند. اما روز پیش از طلاق مرد متوجه می شودکه همسرش سرطان دارد و نهایتا تا دو ماه دیگرزنده است. بنابراین تصمیم می گیرد تا مانع طلاقشان شود و ...
 
 
در نهایت روز پنجشنبه تله فیلم تماشایی«خط آفتاب» به کارگردانی محمدرضا خاکی از قاب تصویر چهار دیدنی است.
 
 در خلاصه داستان"خط آفتاب" آمده است: نسیم دختر بچه ای  است که در خانواده  ای مرفه زندگی می کند اما اختلافات میان پدر و مادر، آنان را از توجه به فرزندشان غافل کرده است و تنش هایی برای او بوجود آورده است.تنها آغوش گرم مادر بزرگ است که به او آرامش می دهد. نسیم در نوجوانی مبتلا به بیماری ام اس می شود.خانواده در صدد جبران کوتاهی های خود  او را مورد  توجه و محبت قرار می دهند اما ...
 
یاد آور می شود؛ فیلم های «وزنه های بی وزن، سیب و سلما و داستان ما قصه تو» از شنبه تا دوشنبه در قالب جشنواره فیلمهای ایرانی، در همین هفته روی آنتن رفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، شبکه ، فیلم ، ایران ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.