الشرق در مقاله ای نوشت سکوت خفت بار جامعه بین المللی در قبال کشتارها و ویرانگریهای اسرائیل در غزه لکه ننگی بر پیشانی سازمانهای بین المللی و در صدر آنها شورای امنیت و سازمان ملل متحد است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق قطر در سرمقاله امروز خود نوشت: جامعه بین المللی در قبال کشتارهای روزافزون در غزه سکوت عجیب و ناتوانی شدیدی نشان داده است. از این موضع منفی و بی توجهی جامعه بین المللی در سطح رسمی شگفت زده ایم. گویی سران جهان از این همه جانهایی که در غزه  از دست می رود و خونهایی که ریخته می شود ، منگ است. سکوت خفت بار بین المللی در قبال کشتارها و ویرانگریهایی که ماشین جنگی دیوانه اسرائیلی ایجاد می کند، میزان همدستی آشکار بین المللی را با ژنرالها و حکام تل آویو در این فاجعه انسانی آشکار ساخت. غرق شدن جامعه بین المللی در این سکوت اهانت به جوامع  عربی و کشورهای اسلامی است و لکه ننگی بر پیشانی سازمانهای بین المللی و در صدر آنها شورای امنیت و سازمان ملل متحد است. سازمان ملل متحد مسئول قانونی و اخلاقی حفظ امنیت و برقراری ثبات در جهان است. ننگ و عار برای جامعه بین المللی است که سرانش به این سکوت مشکوک پناه می برند و نظاره گر وحشیگری اسرائیل هستند.

سئوال ما این است چه تعداد از مردم غزه باید شهید شوند و چه اندازه ویرانگری باید انجام شود تا جامعه بین المللی حرکت کند و از خوابش بیدار شود و هیبت نهادهای ذبح شده با اهانتها و  زدو بندهای پی در پی حکام تل آویو را بازگرداند؟


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار