خراسان جنوبی /

معاونت راهبردی ریاست جمهوری : صدور مجوز دو بانده سازی محور بیرجند – قاین

مجوز دوبانده سازی محور بیرجند-قاین توسط معاونت راهبردی ریاست جمهوری صادر شد.

معاونت راهبردی ریاست جمهوری :

صدور مجوز دو بانده سازی محور بیرجند – قاین

مجوز دوبانده سازی محور بیرجند-قاین توسط معاونت راهبردی ریاست جمهوری صادر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: معاونت راهبردی ریاست جمهوری مجوز دوبانده سازی محور بیرجند-قاین را داد و وعده اخیر وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص اعتبار آغاز این پروژه حیاتی استان، محقق شد.

هروی افزود: مشکل دو بانده‌سازی محورهای استان موضوعی است که بارها نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان را وادار به دفاع کرده اما تاکنون به علت کمبود اعتبار به سختی حل شده است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از پیگیری‌های مداوم نمایندگان و مسئولان استان، اعتبار لازم برای دوبانده سازی محور بیرجند- قاین گرفته و ادامه اجرای این طرح از سر گرفته شد

هروی تصریح کرد: اجرای طرح‌های راهسازی نیازمند دریافت توجیه اقتصادی فنی، گرفتن مشاور، مطالعه طرح، دریافت مجوز دوبانده سازی از معاونت راهبردی ریاست جمهوری و مجوز کمیسیون ماده 125 است که برای محور قاین- بیرجند این اقدامات زمان‌بر، انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی این محور را به سه قطعه تقسیم کرده که قطعه نخست آن تا گردنه ثمن‌شاهی به پایان رسیده است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه در قطعه دوم این محور از گردنه ثمن‌شاهی تا حدود آرین شهر و قطعه سوم از آرین شهر تا قاین آغاز شده که امیدواریم پس از تخصیص اعتبارات و اجرای عملیات به بهره‌برداری برسد.

هروی همچنین به مردم اطمینان داد برای تسریع در انجام این طرح با توجه به تخصیص اعتبار تلاش خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.