همزمان با هفته حمایت از قدس شریف 32 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبكه‌های سیما پخش می‌شود .

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در هفته برنامه های تلویزیونی حمایت از قدس و افشاگری علیه حقوق بشر آمریكایی كه تا یك‌شنبه هفته آینده ( مصادف با سالگرد شكست منافقان در عملیات مرصاد ) ادامه دارد 32 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبكه های سیما پخش می‌شود .
 
شبكه نمایش به ترتیب فیلم های "زخم زیتون"، "بازگشت به حیفا"، "سرب"، "شكارچی شنبه"، "نفوذی" و "پناهنده" را از امشب در ساعت 21 روی آنتن می برد.
 
همچنین به همین مناسبت شبكه یك جمعه سوم مرداد ماه خود سینمایی "ریسمانی نزدیكتر از رگ" را پخش می‌كند .
 
شبكه دو سیما در هفته حمایت از قدس شریف 9 فیلم سینمایی را آماده پخش كرده است بینندگان این شبكه از سه شنبه 31 خرداد تا پنج شنبه 2 مردادماه ساعت 9:30 به ترتیب بیننده فیلم های "هفت سنگ"، "ناجی علی" و "بچه های محله الرشید" خواهند بود. همچنین پنجشنبه ساعت 14:30 سینمایی "سینه سرخ" روی آنتن این شبكه می رود.

فیلم سینمایی "سینه سرخ " در دو قسمت بامداد جمعه و شنبه 3 و 4 مردادماه ساعت 30 دقیقه بامداد روی آنتن شبكه دو می رود. علاوه برآن در روز جمعه 3 مرداد ماه دو فیلم سینمایی "قناری" و "گیلعاد" به ترتیب در ساعت های 9:30 و 17:30 پخش می شود.
 
شبكه سه در روزهای چهارشنبه ساعت 24، پنجشنبه ساعت 10:30 و جمعه ساعت 16 به ترتیب فیلم های "وفا"، ویرانگر" و "آتش پنهان" را پخش می كند.
شبكه چهار نیز از فردا سه فیلم سینمایی "صفحه هشت"، "خارج از قانون" و "سرزمین فراوانی" در ساعت 11 به نمایش می گذارد.
 
شبكه تهران در روز جمعه 3 مرداد ماه ساعت 13:30 سینمایی "بازمانده" را روی آنتن می برد و در همین روز ساعت 10:15علاقه‌مندان به فیلم های سینمایی می توانند بیننده "آزادی سرخ" در شبكه آموزش باشند.
 
شبكه پویا پنج‌شنبه ساعت 21 سینمایی "پرستوهای سرزمین كنعان" را برای گروه سنی كودك و نوجوان به نمایش می گذارد.
 
دو فیلم سینمایی "سایه های شهر" و "برگی برای زیتون" هم پنج‌شنبه و جمعه به ترتیب در ساعت 24 و 13:30 از شبكه شما پخش می شود
 
در روزهای باق مانده تا جمعه پایانی رمضان و روز قدس بسیاری از برنامه های رسانه ملی به موضوع فلسطین ، غزه و قدس اختاص یافته است .
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قدس ، فیلم ، سینمایی ، شکارچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار