معاون معماری و شهرسازی منطقه 18 از انجام تعاملات ویژه سازمان اوقاف و شهرداری در ساماندهی و نوسازی بافت‌های فرسوده این منطقه خبر داد.

محمود کلایه، معاون معماری و شهرسازی منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: انجام تعاملات سازمان اوقاف و شهرداری در ساماندهی و بازسازی بافت‌های فرسوده منطقه 18 در دستور کار معاونت معماری و شهرسازی این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ساماندهی و نوسازی بافت‌های فرسوده منطقه 18، کاهش فاصله میان جنوب و شمال تهران، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

محمود کلایه اظهار داشت: در این طرح حدود 103 هکتار بافت فرسوده منطقه 18 با مشارکت و همکاری سازمان اوقاف شهرداری منطقه 18 ساماندهی و بازسازی می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:‌انجام تعاملات میان سازمان اوقاف و شهرداری منطقه 18 در ساماندهی و نوسازی بافت‌های فرسوده،‌ عقد تفاهم نامه ساماندهی و نوسازی بافت‌های فرسوده از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمود کلایه خاطرنشان کرد: انجام توافقات با بخش خصوصی در نوسازی بافت‌های فرسوده، نوسازی بافت‌های فرسوده با معماری ایرانی و اسلامی، اختصاص بسته‌های تشویقی برای شهروندان در نوسازی بافت‌‌های فرسوده،‌ از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اوقاف ، شهرداری ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار