کاظم‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صدای اعتراض به جنایات غزه از برخی پایتخت‌های غربی شنیده می‌شود/ سودای تقسیم غزه به دو بخش از سوی صهیونیست‌ها

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: شهادت غیرنظامیان فلسطینی سبب شکسته‌شدن سکوت جامعه بین‌المللی شده و امروزه صدای اعتراض در برخی از پایتخت‌های غربی شنیده می‌شود.

"احمد کاظم‌زاده" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات و جنایات پی در پی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشـت: در شرایط فعلی به موازات عملیات نظامی تحرکات سیاسی نیز در جریان است و درعرصه میدانی، صهیونیست‌ها در دو محدوده شرق و جنوب حملات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در تلاش است از محدوده جنوب محاصره را تکمیل کند و از سمت شرق نیز در منطقه شجاعیه طرح قبلی خود را برای تقسیم غزه به دوبخش شمالی و جنوبی به مرحله اجرا درآورد.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در منطقه شجاعیه مناطق مسکونی پرجمعیتی واقع شده بنابراین حملات توپ‌خانه‌ای و هوایی رژیم صهیونیستی تلفات سنگینی را برای غیرنظامیان فلسطینی به وجود آورده است.
 
کاظم‌زاده افزود: از طرفی دیگر طی این حملات، رژیم صهیونیستی متحمل تلفات و خساراتی شد که تعدادی از مسئولان این رژیم را وادار به اذعان این مسئله کرد که جنگ امروزه با غزه از جنگ 33 روزه 2006 سخت‌تر است.  

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شهادت رسیدن غیرنظامیان فلسطینی، کم کم سکوت جامعه بین‌المللی شکسته خواهد شد و امروزه صدای اعتراض در برخی از پایتخت‌های غربی شنیده می‌شود.  

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار