تیم ملی اسلالوم کشورمان که به منظور برپایی اردوی آمادگی در تایلند به سر می برد، روز گذشته در یک مسابقه تدارکاتی حضور پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه  ، به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه، مسابقات اسلالوم در آبهای آرام برای اولین بار در بازیهای آسیایی اینچئون در رده سنی بزرگسالان برگزار خواهد شد.

تیم ملی اسلالوم کشورمان نیز به منظور آمادگی و حضور موفق در این رقابت ها از هفته گذشته در تایلند به سر می برد.

این مسابقه با حضور 72 قایقران برگزار شد و پس از طی مراحل مقدماتی در 4 ماده کایاک مردان، کایاک بانوان و کانوی مردان و کانوی بانوان، 6 قایق برتر به فینال A راه پیدا کردند .

 اعضای تیم ملی اسلالوم کشورمان نیز همگی موفق به صعود به فینال A شدند.

در پایان این مسابقه در کایاک بانوان شقایق سید یوسفی با زمان 1:15.11 دقیقه مدال طلا، فرشته حسینی 1:21.62 دقیقه مدال نقره و قایقران تایلندی با زمان 1:23.76 دقیقه مدال برنز کسب کردند.

در کایاک آقایان محمد حشمتیان با زمان 1:07.90 دقیقه مدال طلا، مرتضی کیان منش با زمان 1:10.12 دقیقه مدال نقره و قایقران تایلندی مدال برنز را از آن خود کردند.

در کانوی آقایان قایقران تایلندی با زمان 1:16.53 دقیقه مدال طلا، امیرمحمد فتاح پور با زمان 1:18.06 دقیقه مدال نقره و مهدی کریمی با زمان 1:16.79 دقیقه مدال برنز کسب کردند.

در کانوی بانوان قایقرانی از تایلند با زمان 1:31.27 دقیقه مقام اول، سونیا گماری با زمان 1:33.35 دقیقه مقام دوم و الهام صفاری با زمان 1:32.53 دقیقه مقام سوم را از آن خود کردند.

اردوی تیم ملی اسلالوم کشورمان تا 8 مرداد ماه در تایلند ادامه پیدا می کند و پس از آن قایقرانان تا بازیهای آسیایی در دریاچه آزادی تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.