دو باشگاه لیگ دسته اول و یک باشگاه لیگ برتری در مرکز پزشکی طی سه روز آینده در مرکز پزشکی آکادمی ملی فوتبال حضور خواهند داشت تا تست های پیش از فصل خود را انجام دهند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان روز دوشنبه 30 تیر ماه، تیم فوتبال استقلال خوزستان روز سه شنبه 31 تیر ماه و تیم فوتبال لیگ برتری فولاد خوزستان سه تیمی هستند که طی سه روز آینده بازیکنانشان را برای انجام تست های ورزشی و معاینات پزشکی به مرکز پزشکی آکادمی ملی فوتبال اعزام می کنند.

گفتنی است، به غیر از تیم فولاد مبارکه سپاهان، 15 تیم لیگ برتری بازیکنان خود را به مرکز پزشکی ورزشی واقع در آکادمی ملی فوتبال اعزام کرده تا از سلامت و وضعیت جسمانی بازیکنان خود پیش از شروع مسابقات لیگ برتر آگاهی داشته باشند.

امیر مردانی متخصص پزشکی ورزشی در این خصوص گفت: حدود 500 بازیکن تاکنون مورد معاینه قرار گرفته اند. برخی از این بازیکنان از قبل مصدومیت داشته و با حضور در این مرکز پزشکی متوجه مصدومیت‌های خود شده و برخی دیگر نیز بدون مشکل بودند. بازیکنانی که مصدومیت داشتند به باشگاه‌ها معرفی شده تا فعالیت‌های پزشکی نهایی پیش از فصل بر روی آنها انجام شود.

وی در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی نیز به این مرکز مراجعه کرده یا خیر گفت: امسال 11 بازیکن خارجی تست‌ها و معاینات پزشکی پیش از فصل را انجام داده اند و تاکنون مشکلی وجود نداشته است.

وی همچنین از خدمات ویژه این مرکز به تیم‌های ملی فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی خبر داد و گفت: این مرکز خدمات ویژه‌ای را برای تیم‌های ملی فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در قسمت آقایان و بانوان انجام داده و در وقت‌های آزاد نیز خدماتی را در اختیار بازیکنان ملی دیگر رشته‌های ورزشی همچون قایقرانی، شنا، کاراته و کشتی قرار داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار