با تخصیص و جذب اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال ، روند عمران و توسعه و آبادانی شهری ورزقان در سال جاری شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، این میزان اعتبار از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران و به منظور نوسازی و اجرای طرح نهضت آسفالت اساسی خیابان‌ها و معابر شهری ورزقان به شهرداری این شهر تخصیص یافته و قرار است طی دو مرحله از سوی این شرکت به حساب شهرداری ورزقان واریز شود.

شهردار ورزقان در این خصوص گفت: با پی‌گیری‌های انجام گرفته از سوی شهرداری ورزقان و با رایزنی‌های انجام یافته با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، خوشبختانه 40 میلیارد ریال اعتبار از سوی صنایع مس ایران به این شهر تخصیص یافته که بخشی از این اعتبار به میزان 20 میلیارد ریال در سال جاری تخصیص خواهد یافت و مابقی نیز در طول سال آینده به حساب شهرداری واریز خواهد شد.

شهردار ورزقان در عین حال گفت: این میزان کمک بلاعوض خواهد توانست نقش و تاثیر بسزایی در تسریع روند عمران و آبادانی شهر و تغییر چهره معابر و خیابان‌های ورزقان و بهبود آسفالت این شهر که در اثر زلزله به کلی تخریب شده است ایفا نماید.

شایان ذکر است رحمتی شهردار ورزقان در سه ماهه نخست سال جاری توانست 5/2 برابر بودجه مصوب سال 92 شهرداری ورزقان را از طریق کمکهای بلاعوض جذب این شهر نمود که این میزان اعتبار صرف پروژه های عمرانی و بازسازی شهر زلزله شده ورزقان می شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آسفالت ، زلزله ، ورزقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.