بنر‌های انتقادی از "نیویورک‌تایمز" به‌خاطر حمایت از غزه + سند

بسیاری از گروه‌ها و رسانه‌های آمریکایی روزنامه نیویورک‌تایمز را به دلیل حمایت از مردم غزه مورد انتقاد قرار دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از خبرگزاری العربیه، بسیاری از گروه‌ها و رسانه‌های آمریکایی روزنامه نیویورک‌تایمز را به دلیل حمایت از مردم غزه مورد انتقاد قرار دادند. در ادامه اقدامات اعتراض‌آمیز برخی از این گروه‌‌ها، هفته گذشته یکی از گروه‌های حامی رژیم‌صهیونیستی به نام CAMERA، یک تابلو را روبروی ساختمان‌ اصلی روزنامه نیویورک‌تایمز نصب کرد که روی آن، بالای تصویر یک موشک نوشته شده بود، "حماس به اسرائیل حمله می‌کند: عجیب نیست". زیر این نوشته نیز در بالای تصویر یک قلم نوشته شده است: "نیویورک‌تایمز به اسرائیل حمله می‌کند: این هم عجیب نیست."






حامیان این گروه ضد‌-فلسطینی پس از نصب این تابلو تصویر آن را در شبکه‌ اجتماعی تویتر منتشر کردند و از کاربران در رابطه با آن نظرسنجی کردند. این پیام بیش از 915 بار ارسال مجدد شد و بیش از 447 نفر از اقدامات نیویورک‌تایمز حمایت کردند.
 




در اقدامی دیگر نیز این گروه یک تابلو را در برخی نقاط نیویورک نصب کرد که روی آن نوشته شده بود: "آیا یک روزنامه خوب بر ضد اسرائیل اخبار را تغییر می‌دهد؟ نیویورک‌تایمز این کار را می‌کند!"


 

این در حالی است که با از سرگیری درگیری‌‌های اخیر در غزه و کشته شدن تعداد زیادی از مردم این شهر، روزنامه نیویورک‌تایمز در راستای اعتراضات مردم دیگر کشورهای جهان، اقدام به انتشار مقالات انتقادی متعددی علیه رژیم‌ صهیونیستی کرده است.




انتهای پیام/
برچسب ها: روزنامه ، نیویورک ، تایمز ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار