استاندار ایلام از صدور مجوز ورود خودروهای عراقی به ایلام خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ محمد رضا مروارید با اعلام این خبر گفت: در دیدار با رئیس گمرکات کشور که اخیرا روی داد توافقات مناسبی صورت پذیرفت.
وی افزود: بر اساس مذاکرات صورت گرفته خودروهای عراقی از این پس می‌توانند در استان ایلام تردد داشته باشند و به مرکز استان نیز تردد کنند. در دیدار با رئیس گمرکات کشور برای افزایش امکانات و محوطه گمرک مرز مهران تأکید شد و وی قول مساعد داد که امکانات و تجهیزات گمرک مرز مهران را با توجه با بالا بودن سطح صادرات و مراودات ارزی افزایش دهد.
مروارید افزود: با توجه به بالا بودن سطح مبادلات اقتصادی و تجاری در مرز مهران افزایش امکانات و تجهیزات این مرز بسیار ضروری به نظر می‌رسد و این امر نیز سبب شد تا اعتباراتی برای افزایش سطح تجهیزات و امکانات گمرک مهران اختصاص یابد.
استاندار ایلام گفت: در این دیدار مقرر شد برای افزایش مبادلات اقتصادی و تسریع در روند ورود و خروج کالا از مرز مهران تمهیداتی اندیشیده شود.
مروارید همچنین با اشاره به صدور مجوز تردد خودروهای عراقی در استان ایلام خاطرنشان کرد: این امر می‌تواند در افزایش توریسیم در داخل استان و ورود اتباع عراقی به استان بسیار موثر باشد./س
 
 
 
 
 
برچسب ها: صدور ، مجوز ، خودرو عراقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.