21 هزار سبد کالا میان مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران تا کنون توزیع شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: 21 هزار سبد کالا درمیان مددجویان کمیته امدادامام خمینی (ره) مازندران،تا کنون توزیع شد.

علی اصغر امیری کیا افزود: رمضان فرصت بسیار خوبی است تا خیرین و مردم نوعدوست استان برای کمک به مددجویان بیشتر قدم بردارند.

وی بیان کرد: تعداد 40 هزار کیسه همیاران مولارا در راستای جمع آوری کمک های مردمی اختصاص دادیم و از 15 ماه مبارک رمضان که هفته اطعام ایتام است ، تعداد 100 پایگاه در سراسر مازندران برای جمع آوری کمک های مردمی و خیرین در سطح شهر و میادین تا 21 ماه مبارک رمضان مستقر بودند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خاطر تشان کرد: از 21 ماه مبارک رمضان نیز که مصادف با شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) است ثبت نام حامیان ایتام انجام شد و در این ایام خیرین و همه ی کسانی که مایل به کمک به مددجویان و یتیمان زیر پوشش این نهاد هستند ثبت نام کردند.

امیری کیا به اجرای طرح اکرام در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این طرح 110 میلیارد ریال کمکهای مردمی جمع آوری شد و 28 هزار نفر نیز حامی این طرح شدند که بر این اساس تعداد پنج هزار و 500 نفر زیر پوشش این نهاد قرار گرفتند. ا

وی با بیان اینکه در حوزه جمع آوری صدقات مردمی از طریق صندوق های صدقات نیز در مقایسه با سال گذشته با رشد 30درصدی مواجه شدیم خاطر نشان کرد: امیدواریم با مشارکت های مردم همیشه نوعدوست مازندران این رقم افزایش یابد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران رویکرد این نهاد درسال جدید را توانمندسازی مددجویان زیر پوشش دانست و تصریح کرد: همه ی تلاش ما توانمندسازی خانواده های زیر پوشش این است تا بتوانند برای خودشان درآمدی پایدار ایجاد کرده و از پوشش این نهاد خارج شوند.

وی درباره پرداخت وام اشتغال به مدد جویان گفت: با تلاش هایی که صورت گرفت وام اشتغال به سقف 300 میلیون ریال رسید و در حوزه وام بانکی که سهمیه ای دراین باره برای استان مازندران درنظرگرفته شد،خاطر نشان کرد همه ی تلاش خود را برای جذب 100 درصدی آن برای توانمندی سازی مددحویان بکار خواهیم گرفت./ز

برچسب ها: سبد ، کالا ، توزیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.