معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از ضرورت ابطال مجوز‌های معادن شن و ماسه در کاهش آلاینده‌های محیط زیست خبر داد.

 امیر حسین عساری،‌ معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ابطال مجوز‌های معادن شن و ماسه منطقه 18 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح پس از ابلاغ و دستور شهردار منطقه 18، دکتر وحید نوروزی به منظور ضرورت ابطال مجوز‌های معادن شن  ماسه برای رفع و کاهش آلاینده‌های محیط زیست در دست اجرا است.

عساری اظهار داشت: در این طرح جلسات با وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت برای ابطال مجوز‌های معادن شن و ماسه منطقه 18 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ابطال مجوز‌های معادن شن و ماسه منطقه 18، برگزاری نشست شهرداری منطقه 18 و وزارت صنعت، معدن و تجارت پیرامون لغو صدور مجوز‌های 50 ساله برداشت از معادن شن و ماسه در محله خلیج فارس منطقه 18،‌ از اقدامات اجرایی این طرح است.

عساری خاطرنشان کرد: ساماندهی معادن شن و ماسه خلیج فارس، ساماندهی کامیون‌های حمل نخاله و پسماند‌های ساختمانی، انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده به خارج از بافت مسکونی، از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/  
برچسب ها: ابطال ، مجوز ، معدن ، شن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار