فرماندار فیروزکوه گفت: ایجاد شهرک کشاورزی در شهرستان فیروزکوه یک اقدام ارزشمند است و زمین و آب در آن استفاده بهینه خواهد شد.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: زمینه‏ ایجاد شهرک کشاورزی در شهرستان فیروزکوه فراهم شده است.

وی ادامه داد: انتظار داریم ظرفیت‏‌ های مختلف شهرستان فیروزکوه از جمله سیمای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی این شهرستان به تصویر کشیده شود تا مردم بدانند که چه ظرفیت‏‌ هایی وجود دارد.

مهری افزود: اگر این ظرفیت‌‏ ها معرفی شود، هم در بخش سرمایه ‌‏گذاری و هم در بخش اشتغال و تولید اثر گذار است و سبب ایجاد امید در جامعه می ‏‌شود.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: در سال جاری، کلنگ واحد تولیدی به مساحت 450 هکتار برای سرمایه‏‌ گذاری صاحبان صنایع به زمین زده شد؛ صنایعی که بتوانند ظرفیت تولید پایدار و بسیار بالا را داشته باشند و این اقدام از سیاست‏‌ های اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه زمینه‏‌ای برای ایجاد شهرک کشاورزی در شهرستان فیروزکوه فراهم شده، افزود: این اقدام در استان تهران بی‏‌ نظیر بوده و اختصاص آب برای آن نیز تعریف شده است.

مهری اضافه کرد: در حال حاضر، به دنبال این هستیم که سرمایه گذاران این شهرک کشاورزی تعریف شوند تا اقدامات و مراحل بعدی کار پیگیری و انجام شود/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.