رودهن/

اعلام انزجار مسلمانان از رژیم صهیونیست در روز قدس

فرماندارشهرستان فیروزکوه گفت: مسلمانان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست و استکبار جهانی اعلام می ‏‌کنند.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: هدف از برگزاری راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم و ستم‌‏ دیده فلسطین اشغالی است.

وی ادامه داد: دستگاه‌‏ های خدمات‌‏ رسان همچون شهرداری و شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان فیروزکوه تعدادی خودرو برای ایاب و ذهاب مردم روستاهای اطراف به منظور حضور در راهپیمایی آماده و تجهیز کنند.

مهری تصریح کرد: همچنین راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهر ارجمند با حضور فرماندار و امام جمعه فیروزکوه و دیگر مسولان این شهر برگزار می ‏‌شود.

فرماندار فیروزکوه بر حضور حداکثری مردم شهرستان فیروزکوه و روستاهای همجوار در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و افزود: دستگاه‏‌ های متولی امر تبلیغات، اطلاع‌‏ رسانی لازم را از زمان و مکان دقیق راهپیمایی در شهرستان فیروزکوه انجام دهند.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین در شهرستان فیروزکوه از میدان امام خمینی (ره) آغاز می‏‌شود و با حضور در مسجد موسی‏‌ بن ‏‌جعفر به منظور خواندن نماز سیاسی عبادی جمعه و قرائت قطع‏ نامه به پایان می‌‏ رسد/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.