مرد اسپانیایی رپسول هوندا برای نهمین بار پیاپی عنوان اولی گرندپری های موتو جی پی را به دست آورد تا نشان دهد که صدرنشینی او تا به اینجای فصل به هیچ عنوان تصادفی نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مارکز در گرندپری آلمان هم در شرایطی که پیش از شروع مسابقه باران هم در پیست باریده بود اول شد تا با 225 امتیاز مقتدرانه به صدر جدول تکیه بزند. دنی پدروسا، هم تیمی مارکز در رپسول هوندا به عنوان نزدیکترین تعقیب کننده او در جای دوم جدول ایستاد و خورخه لورنزو از تیم موویستار یاماها هم در رده سوم جای گرفت.

در آلمان، مارکز یکبار دیگر در فرمی ایده آل قرار داشت و در دورهای سخت و پیچیده ابتدایی موفق شد به همراه پدروسا به سلامت از داستان بگریزد و صدرنشینی و اقتدارش را ادامه دهد. ولینتینو روسی، اسطوره موتو جی پی هم در رده چهارم و پشت سر لورنزو هم تیمی اش قرار گرفت تا گرندپری آلمان، مسابقه ای میان هوندا و یاماها باشد تا رقابت بین تیم های دیگر.

اما شاید پدیده این مسابقه آندره آ ایانون از تیم پراماک ریسینگ بود که جلوتر از تیم پر مهره و پر سر وصدای دوکاتی رده پنجم را از آن خود کرد.

مارک مارکز که حالا با اختلافی 77 امتیازی نسبت به پدروسا صدرنشین است پس از پایان این مسابقه گفت: " نیمه اول فصل برای من فوق العاده بوده است به خصوص که توانستم در تمامی مسابقات این 9 مرحله پیروز شوم. واقعاً از کار کل تیم راضی هستم. آنها به من خیلی کمک کرده اند به خصوص در مسابقات ابتدایی قصل که من بدون حضور در تست های پیش فصل به جمع تیم اضافه شدم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار