فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: باید به سمتی برویم که ساخت ‏و سازها قانون‏مند و دارای تعاریف جامع کالبدی باشد.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با ساخت ‏و سازهای غیر مجاز در فیروزکوه با برنامه‌ ریزی ‌های انجام شده برخورد جدی می شود.

وی ادامه داد: اگر ساخت و سازی از منظر فنی، امنیتی، اجتماعی، کاربری و مکان ساخت تعاریف خاص خودش را نداشته باشد، مخاطرات گوناگونی ممکن است برای جامعه هدف ایجاد شود.

مهری افزود: اگر یک مکان در مسیل یا نقطه ناپایدار خاکی قرار گیرد، پیامدها و اتفاقات زیادی را به همراه خواهد داشت که این موارد باید اطلاع ‏‌رسانی شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: همچنین در زمینه تحقق سیاست‌‏ های کلی جمعیت که هدف نظام است باید همه با عزم جدی کار کنند و جلو بروند.

وی ادامه داد: شاید نتیجه این سیاست‏ ها را در سال های آینده ببینیم، اما امروز همه ما باید برای تحقق این سیاست ‌‏ها کار کنیم و فعالیت‏‌ های گسترده و همه گیر هم به لحاظ تخصصی و هم به لحاظ اجتماعی و فرهنگی باید برای مردم تبیین شود که رسانه ‌‏ها در این زمینه نقش مهمی دارند.

مهری تصریح کرد: سیاست ‌های کلی بخش سلامت که ابلاغ شده است باید اطلاع ‌‏رسانی شود و امروز اقدامات بسیار خوبی از سوی همه قوا به ویژه دولت در این زمینه در حال انجام بوده که آثار آن تا اقصی نقاط کشور ‏ رسیده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در بخش بیمه تمام کسانی که در این 35 سال بیمه نشده بودند، امروز این توفیق را دارند که بدون داشتن کارفرما خود را بیمه کنند.

وی ادامه داد: در بخش خدمات درمانی نیز تا حدود زیادی از هزینه ‏‌ها را دولت و نظام پرداخت می ‌‏کند که این موضوع می ‏‌تواند یک امر مهم برای جامعه باشد و مردم بخواهند تنها 10 درصد هزینه ‏‌ها را پرداخت کنند که این اقدام هزینه ‌‏های مردم را پایین می ‏‌آورد/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.