گوگل برای اصلاح باگ موجود در مرورگرش دست به کار شد

چندی پیش گزارشی در خصوص مصرف بالای گوگل کروم از شارژ لپ تاپ ویندوزی منتشر کردیم، حال گوگل قول داده که باگ موجود در مرورگرش را که باعث خالی شدن سریع شارژ لپ‌تاپ‌های ویندوز می‌شد را برطرف کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همانطور که پیشتر در گزارشی به اطلاع شما کاربران عزیز رساندیم، یک نقص نرم افزاری در مرورگر اینترنتی گوگل کروم باعث افزایش مصرف شارژ لپ تاپ‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوز می‌شد، اما حالا گوگل این ضعف را تأیید کرده و برای رفع آن دست به کار شده است.



جالب است بدانید طبق آمار 35 درصد از کاربران برای وب‌گردی خود مرورگر گوگل کروم را انتخاب می‌کنند اما محبوب بودن به این معنی نیست که این مرورگر بی عیب و نقص است چرا که این مشکل از سال 2010 در کروم دست و پنجه نرم می‌کند و در نهایت تحقیقاتی که توسط Forbes صورت گرفت، این مشکل به صدر لیست مشکلات کروم آمد تا گوگل برای آن راه حلی بیندیشد.

این مشکل باعث می‌شود، کروم در شرایطی که حتی بلا ‌استفاده است به حالت بیکار (Idle) نرود و همین مسأله باعث می‌شود که کروم در شرایط یکسان نسبت به رقیبان خود یعنی فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر مصرف باتری بسیار بیشتری در لپ تاپ ویندوزی داشته باشد. گوگل این مشکل را در گزارشی به PC World تایید کرد و یکی از مهندسین این شرکت سریعا برای رفع مشکل دست به کار شده است، با توجه به این مسأله احتمالا در روزهای آینده این نقص نرم‌افزاری رفع خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این مشکل چیست؟ آیا شما این مشکل را تجربه کرده‌اید؟!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهسا اردبیلی
۱۸:۳۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
یکی بگه این نوار های زاید و تبلیغات چیه تو گوگل کروم این بغلا میاد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
shukh
۰۹:۱۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
پسر؛ خیلی داغونی.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۴ ۳۱ تير ۱۳۹۳
گوگل کروم بهترین مرورگر است و عیب های زیادی مثل این دارد حالاکه شخصا خودم به مشکل برخوردم تو ویندوز8.1 تو حالت 8.1 نوار بالای کروم خاکستری شده درحالی که قبل مشکی بوده
آخرین اخبار