سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: امروز جلسه مشترک کمیسیون فرهنگی و قضایی برای ادامه رسیدگی به طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر برگزار شد.

"میر هادی قره سید رومیانی" نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی گفت: امروز جلسه مشترک کمیسیون فرهنگی و قضایی برای ادامه رسیدگی به طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر برگزار شد.   

وی با بیان اینکه در جلسه گذشته تا ماده 13 این طرح مورد بررسی و تصویب قرار گرفته بود، تصریح کرد: امروز از ماده 14 تا 22 این طرح مورد بررسی قرار گرفته و موارد پیشنهادی بیان شد.
  
سخنگوی کمیسیون قضایی افزود: از امهات مفاد این طرح می‌توان به تأکید قوه قضاییه برای آموزش آمرین به معروف و ناهیان از منکر، افزایش دانش آنها و ضابطین قضایی اشاره کرد.

وی ادامه داد: شعبی نیز برای رسیدگی به این موارد باید اختصاص داده شود و تصویب قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در دستور کار قرار گیرد.   
 
رومیانی در پایان خطرنشان کرد: مورد دوم بحث مربوط به ورود اتباع خارجه به کشورمان بود که وزارت خارجه، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های ذی ربط موظفند به افرادی که قصد ورود به کشور را دارند قبل و حین ورود به کشور نسبت به تفهیم مقررات و قوانین کشور به آنها اقدام کنند در غیر اینصورت مسئول مرتکب مشمول مجازات ماده 12 قانون مجازات اسلامی خواهد شد.
  
انتهای پیام/  
برچسب ها: کمیسیون ، قضایی ، حقوقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار