چرا اجاره بهای استادیوم‌ها زیاد شد؟

مدبر:درآمد فوتبال از تبلیغات چند برابر شده است/اجاره‌ها صرف نگهداری مجموعه می شود

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: علت اصلی افزایش اجاره بهای استادیوم آزادی و تختی نسبت به سال گذشته افزایش درآمد فدراسیون و سازمان لیگ از محل تبلیغات دور زمین بوده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مصطفی مدبر با اشاره به مطالبی که  پیرامون چهار برابر شدن اجاره بهای دو استادیوم ورزشی آزادی وتختی عنوان شده ، گفت: طرح این موضوع به این شکل درست نیست اجاره استادیوم آزادی سال قبل 45 میلیون تومان بود که سالانه 20 درصد افزایش دارد و امسال حدود 50 میلیون تومان خواهد بود.
 
مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره رقم 270 میلیون تومانی که مورد اشاره رسانه ها گفت : چون ما بودجه عمومی نداریم برای سرپا نگه داشتن این مجموعه ها که در واقع سرمایه ملی محسوب می شوند باید از مسیر گرفتن اجاره و حقوق قانونی جلو برویم.
 
مدبر افزود : این 50 میلیون تومان اجاره ای که اشاره کردم بدون در نظر گرفتن تبلیغات محاسبه
شده است  و برای تیم های استقلال ،  پرسپولیس  و هر تیم لیگ برتری است  که بخواهد در این دو استادیوم بازی کند و در واقع صرف سرویس دهی به خود تیم ها، آب ، برق، بازسازی چمن ، نور و  ... مجموعه می شود .

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تصریح کرد : افزایش بیش از 50 میلیون تومان مربوط به تبلیغات و درامد بیشتر فوتبال در این فصل است سازمان لیگ همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال اقدام به اجاره دادن تیلیغات دور زمین استادیوم  آزادی با مبلغ 160 میلیارد تومان کرده است و براساس آیین نامه سازمان لیگ باید سهم مالک زمین  از تبلیغات پرداخت شود .
 
 مدبر افزود : در واقع ارقام عنوان شده توسط  شرکت توسعه شامل آگهی های دور زمین و اجازه بهای مجموعه یک صدهزارنفری ازادی وتختی است که  رقمی معادل 270 مییلون تومان می شود که اگر طرف قرار داد ما سازمان لیگ باشد این رقم باید به طور کامل پرداخت شود و اگر طرف حساب ما تیم ها هستند  رقم حدود  50 میلیون تومان است و مابقی از سازمان لیگ اخذ خواهد شد .

 مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پایان گفت : هنوز در حال مذاکره  درخصوص این ارقام با سازمان لیگ و تیم ها هستیم .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار