رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از دستگیری یک گروه صیاد غیر مجاز در رودخانه نمرود از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران،رضا کرمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست  شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت: ماموران اجرائی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه روز گذشته حین گشت و کنترل حاشیه رودخانه نمرود به یک گروه صیاد غیر مجاز برخورد می کنند.

وی افزود: محیطبانان بلافاصله وارد عمل شده و موفق به دستگیری صیادان می شوند.

کرمی با بیان اینکه از متخلفین  تعداد 22 قطعه ماهی از نوع زردپر ، یک عدد لانسر و یک رشته دام کشف و ضبط گردید تصریح کرد: طبق قوانین سازمان حفاظت محیط زیست مبلغ 2/200/000 ریال ضرر و زیان وارده از متخلفین دریافت و پس از تکمیل پرونده تخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست  شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه طی هفته های گذشته تعداد 15 رشته تور سالیک قبل از اقدام به صید از متخلفین کشف و ضبط گردید اظهار داشت:همچنین روز گذشته تعداد 4 رشته تور سالیک و تعداد 5 رشته دام عرضی  در نقاط دیگر ازحاشیه رودخانه نمرود و حبله رود قبل از اقدام به صید،از متخلفین کشف و ضبط گردید .

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: دستگیر ، ماهی ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار