کرمانشاه/

شناسایی 8 خوشه صنعتی در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از شناسایی هشت خوشه صنعتی از صنایع دارای قابلیت خوشه‌بندی در استان کرمانشاه خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛شاهپور قنبری با بیان اینکه از این تعداد سه خوشه امکان‌سنجی شده، گفت: از این سه خوشه هم دوخوشه وارد فاز شناختی و برای یک خوشه نیز پروانه اخذ شده است.

وی خوشه پلی‌اتیلن را خوشه‌ای عنوان کردکه درمرحله پیاده‌ و اعتمادسازی قرار دارد که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در مورد خوشه نان برنجی و شیرینی‌های سنتی اقدامات شناسایی واعتمادسازی کامل انجام شده، ادامه داد:این خوشه اکنون در حال فعالیت است.

به گفته قنبری، نان برنجی و شیرینی‌های سنتی، گیاهان دارویی، محصولات لبنی، مرغ و تخم‌مرغ، پلی‌اتیلن، فرآورده‌های گوشتی، سنگ طبیعی وگردشگری از خوشه‌های شناسایی شده در استان کرمانشاه هستند.

وی با بیان اینکه خوشه پلی‌اتیلن در حال توسعه است، گفت:واحدهای این خوشهشناسایی شده و اعتمادسازی بین واحدها صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه بیان داشت: این واحدها باید توجیه شوند که به عنوان یک مجموعه‌ای واحد دارای تهدیدات و فرصت‌های مشترک هستند/ش.


برچسب ها: کرمانشاه ، شناسایی ، خوشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.