نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیروگاه حرارتی شهرستان طبس تاکنون توسط وزارت نیرو انجام شده ، گفت : با توافق وزارت نیرو برای اینکه روند احداث این پروژه سرعت بگیرد به بخش خصوصی واگذار شده است.

 
 

عبدالله زاده با بیان اینکه نیروگاه زغال سنگ طبس سابقه 15 ساله دارد، افزود: این نیروگاه به عنوان اولین نیروگاه حرارتی است که سوخت آن به وسیله زغال سنگ تامین می شود.

وی تصریح کرد: تاکنون اعتبار این پروژه از منابع دولتی تامین شده است اما با پیگری هایی که صورت گرفته ادامه احداث این پروژه به بخش خصوصی واگذار شده و بخش خصوصی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تسهیلات دریافت می کند.

عبدالله زاده به دیدار اخیر خود با معاونت راهبردی رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: در این دیدار در رابطه با اعتبارات استان خراسان جنوبی و خصوصا اعتبارات خشکسالی و صندوق حمایت از بخش کشاورزی بحث و تبادل نظر شده است.

وی در این دیدار اظهار کرد: در حال حاضر پروژه های زیادی در سطح استان در دست احداث است که با کمبود اعتبار مواجه بوده و ما خواستار تخصیص بودجه ویژه به این پروژه ها هستیم.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه این دیدار به خشکسالی های 15 ساله در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: ما خواستار افزایش ردیف بودجه خشکسالی در زمینه تامین علوفه های عشایر و دامداران خراسان جنوبی هستیم.

عبدالله زاده همچنین در پایان از معاونت راهبردی رئیس جمهور خواست به صندوق حمایت از کشاورزان نگاه ویژه ای کنند. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.