مهندس محمد رضا نعمت زاده گفت: همه واردکنندگان، صادرکنندگان و تولید کنندگان شاخه بهداشت و درمان و دارو باید کار را جدی بگیرند و ما نیز از آن ها برای بهبود کیفیت تولیدات داخلی و واردات حمایت منطقی خواهیم داشت.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،  محمدرضا نعمت زاده،  با اشاره به ضرورت همکاری با وزارت بهداشت در حفظ سلامت جامعه گفت: ما به عنوان بخش تولیدی و تجاری وظیفه خود می دانیم که با این وزارت خانه در حفظ سلامت جامعه همکاری داشته باشیم.

به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه مختلف دارو، تجهیزات پزشکی، بهداشت، تولید محصولات غذایی و بهداشتی، باید با وزارت بهداشت هماهنگی بیشتری داشته باشیم و قرار است کارگروهی بین دو وزارت خانه تشکیل شده و اعضای آن تصمیمات را در این حوزه ها  دنبال کنند.

وی تاکید کرد: همه واردکنندگان، صادرکنندگان و تولید کنندگان شاخه بهداشت و درمان و دارو باید کار را جدی بگیرند و ما نیز از آن ها برای بهبود کیفیت تولیدات داخلی و واردات حمایت منطقی خواهیم داشت.

 نعمت زاده خاطرنشان کرد: به زودی فهرستی را از محصولاتی که توانایی تولید در داخل کشور دارند و نیازی به واردات آنها نیست، جهت سرمایه گذاری اعلام می کنیم تا سرمایه گذاران با آگاهی و علاقه بیشتری اقدام به این سرمایه گذاری در داخل کشور کنند.

وزیر صنعت ادامه داد: در مورد وسایل نقلیه استانداردهای ملی موجود است و صنایع تولیدی موظف هستند طبق استانداردهای ملی اقدام به تولید این محصولات کنند. در مورد خودرو 50 مورد استاندارد وجود دارد. البته این استانداردها به تدریج در حال تکمیل شدن است به طوری که از ابتدای امسال تمام خودروها باید مجهز به کیسه هوای اجباری باشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.