سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: درحال حاضر تقاضای تلفن ثابت برخی مراکز درشهر تهران به صفررسیده و در شهرها بسیار پایین است.

داوود زارعیان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیشرفت جامعه و توسعه شهرنشینی همکاری‌های مخابرات درتحویل و واگذاری تلفن های ثابت به متقاضیان به خوبی انجام شد به گونه ای که درحال حاضر درشهرها تعداد متقاضیان تلفن ثابت زیاد نیست.

وی افزود: متقاضیان تلفن ثابت درشهرک‌های تازه ساخت ، بخشهای مسکن مهر وجود دارد.

زارعیان درادامه در خصوص تعداد متقاضیان درمراکز مختلف استان تهران اظهار کرد: درمراکز تهران برخی از مراکز درخواست تقریباً صفر بوده و در برخی از مراکز بین 100 تا هزار ثبت نام داریم اما طبیعتاً در مکان‌های جدید مثل شهرک‌های مسکن مهر و شهرکهای ساخته شده جدید تقاضا وجود دارد اما تقاضا در شهرها تقریباً بسیار پایین است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ همزمان با ایجاد شهرک های جدید و افزایش تعداد متقاضیان به تدریج واگذاری تلفن ثابت در این شهرکها هم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جامعه ، مراکز ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۱۷:۳۱ ۲۹ تير ۱۳۹۳
معیار امروزه کیفیت است نه کمیت.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند تهرانی
۱۵:۴۲ ۲۹ تير ۱۳۹۳
ما هم که سه ماه قبل تقاضای تلفن ثابت از مرکز مخابرات چیتگر داشتیم و هزینه را پرداخت کردیم و مدارک رو تحویل دادیم هنوز بهمون خط تلفن ثابت ندادن و هر بار هم میگن هفته آینده تماس بگیرید. آیا ما جزو تهرانیا حساب نمیشیم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۵:۲۹ ۲۹ تير ۱۳۹۳
با سلام‌ بایدگفت در برخی شهرها مانند بندرانزلی بعد از یکسال ثبت نام، هنوز خطی موجود نیست و بعد از چندبن بار پیگیری اقایان می فرمایند امکانات واگذاری خط ثابت وجود ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
رشید از اردبیل
۱۴:۰۰ ۲۹ تير ۱۳۹۳
در روستاهای شهر ما اصلا تلفن ثابت واگذار نمیکنند میگویند مقرون به صرفه نیست
آخرین اخبار