رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه از افزایش 100 درصدی ماموریت های اورژانس در پی بروز پدیده گرد و خاک در روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛عبدالرحمان پرنا گفت : از تاریخ 20 تا 25 تیر ماه اورژانس کرمانشاه 21 ماموریت انجام داده که 13 مورد آن مربوط به بیماریهای قلبی و هشت مورد آن تنفسی بوده است.

وی افزود: این تعداد نسبت به تعداد ماموریت های اورژانس درپنج روز قبل از بروز پدیده گرد و خاک با انجام 12 ماموریت، رشد بیش از100 درصدی داشته است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همواره در شش ماهه ابتدای سال بنا به دلایلی از جمله گرمی هوا و بروز پدیده گرد و خاک آمار ماموریت های اورژانس نسبت به نیمه دوم سال افزایش چشمگیری دارد.

وی تصریح کرد: به همین علت در فصول گرم سال در پی بروز پدیده گرد و خاک همه نیروها نسبت به انجام ماموریت های مربوط به بیماریهای قلبی و تنفسی حساس تر بوده و تمام توان خود را برای کم کردن زمان رسیدن به این بیماران به کار می گیرند.

پرناگفت: همچنین آموزشهای مورد نیاز به منظور رسیدگی به بیماران قلبی و تنفسی همواره برای نیروها اورژانس در نظر گرفته می شود./س



برچسب ها: کرمانشاه ، درصد ، ماموریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.