محفل بزرگ قرآنی جهان اسلام امشب همزمان با شب 23ماه مبارک رمضان در حرم امام رضا (ع) برگزار می شود .

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،گفت : در این محفل بزرگ‌ قرآنی جهان اسلام 2 تن از قاریان جهان اسلام از کشورهای مصر و ایران در جمع میلیونی زائران که در اماکن متبرکه رضوی و خیابان‌های اطراف گرد خواهند آمد آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت می کنند

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی افزود : تلاوت سوره‌های دخان، روم، عنکبوت و قدر را که خواندن آنها به ویژه در شب 23ماه مبارک رمضان مستحب است از دیگر برنامه تلاوت این قاریان است .
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت : در ادامه این محفل قرآنی مراسم ویژه شب قدر برگزار می شود.
حسینی افزود : ویژه برنامه احیای شب قدر 23 ماه مبارک رمضان امشب در رواق ها و صحن‌های حرم مطهر ثامن الحجج(ع) با قرائت دعای جوشن کبیر ادامه می یابد.
او گفت : مرثیه سرایی و ذکر مصیبت ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و سخنرانی و مراسم احیا از برنامه های امشب در حرم مطهر رضوی است .
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت : در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی میرباقری سخنرانی و مراسم احیا را برگزار میکند.
سید جلال حسینی افزود : حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی همزمان با شبهای قدر بی نظیر و بسیار گسترده بوده از این رو همه صحن ها و رواقها تحت پوشش کامل صوتی و تصویری و خیابانهای اطراف حرم رضوی تحت پوشش کامل صوتی قرار گرفته است .
او گفت : ویژه برنامه شب قدر ویژه زائران غیر ایرانی امشب نیز در رواق‌های دارالمرحمه، دارالرحمه و غدیر برای زائران عرب، اردو و آذری زبان ، برگزار می شود .
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت : پخش زنده مراسم شب‌های قدر از تلویزیون رضوی به آدرس اینترنتی رضوی‌ تی وی امکان پذیر است همچنین مراسم شب‌های قدر بطور زنده نیز از شبکه‌های مختلف درون مرزی و برون مرزی سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد./س
 
برچسب ها: محفل ، قرآن ، جهان ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.