بازیکن تیم ملی واترپلوی ایران گفت: تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشته ایم و روزی 10 کیلومتر شنا می کنیم و امیدوارم به بازی های آسیایی اعزام شویم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، عطا برخوردی بازیکن تیم ملی واترپلوی ایران درباره شرایط تیم ملی برای اعزام به بازی های آسیایی اظهار کرد: ما همچنان در اردوی تیم ملی هستیم و تمرینات فشرده و سختی را پشت سر می گذاریم.

 به 50 الی 60 درصد آمادگی رسیدیم. در روز دو جلسه تمرینی سخت داشتیم که در صبح و بعد از ظهر برگزار شد، باید با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنیم. با توجه به برنامه ها و تاکتیک هایی که کادر فنی برای تیم ملی در نظر گرفته اند در طول روز نزدیک 10 کیلیومتر شنا می کنیم.

 با این حال هنوز معلوم نیست که به مسابقات می رویم و رفتن ما به بازی های آسیایی صد درصد قطعی نشده است.

او در مورد سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: مولر مربی خوبی است و نزدیک دو سه ماه است که با او کار می کنیم. کم کم ما او را بیشتر می شناسیم و او نیز آرام آرام از ملی پوشان شناخت بیشتری پیدا می کند. امیدواریم با برنامه هایی که در نظر گرفته است و تاکتیک های که به ملی پوشان آموزش می دهد، بتوانیم به آمادگی کامل برسیم و خوب بازی کنیم.

وي افزود: مولر مربی بسیار توانمندی است. مربی تیم ملی، آرام عیدی پور نیز خیلی زحمت می کشند و همیشه در تمرینات کنار بازیکنان هستند و به نوعی همه برای تیم ملی زحمت می کشند تا تیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.
 
ملی پوش تیم واترپلو در مورد برنامه ریزی های کمیته فنی گفت: از کمیته فنی انتظار دارم تا بیشتر در تمرینات تیم ملی حضور یابند و ببینند که بازیکنان چقدر زحمت می کشند، تا با برنامه ریزی هایی که برای تیم ملی در نظر می گیرند، ما بتوانبم به هدف خودمان که موفقیت در مسابقات آسیایی است برسیم.

او گفت: الان چهار ماه است که در تمرینات هستیم و در این چهار ماه خیلی از بازیکنان به خانه هایشان نرفته اند و با جان و دل برای تیم ملی تلاش می کنند تا تیم ما در بازی های آسیایی خوب بازی کند. انشاالله نتیجه لازم را بگیریم. ما چهار سال پیش در مسابقات شرکت کردیم. اگر این بار هم به مسابقات نرویم اصلا خوب نیست.
 
عطا برخوردی افزود: چین و ژاپن و قزاقستان در این مسابقات حضور دارند که خیلی قوی هستند. ژاپن که در مسابقات قبلی از آن ها شکست خوردیم و از سطح بالایی برخوردار است و به خاطر اینکه بازی های آسیایی هر چند سال یک بار برگزار می شود حساسیت بسیار زیادی دارد. هدف ما این است که خیلی خوب در مسابقات کار کنیم. این موضوع برای پیشرفت تیم واترپلوی ایران بسیار موثر است تا در آیند شرایط واترپلوی ما از این چیزی که الان هست، بهتر شود.

وي تصريح کرد: انتظار من از فدراسیون و کمیته ملی المپیک این است که برنامه تدارکاتی خوبی را برای تیم در نظر بگیرند چون تمام اردوهای تدارکاتی و تمرینی ما تا کنون در کشور خودمان بوده است. ما هیچ اردوی خارجی نداشتیم و انتظارم این است که به این مشکل رسیدگی کنند چون تیم ما به سفر تدارکاتی نیاز دارد.

وی در پایان گفت: از تمام مربیان و کادر فنی تیم ملی تشکر می کنم چون هم کادر فنی و هم بازیکنان برای حضور خوب در بازی های آسیایی از جان و دل تلاش می کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شنا ، واترپلو ، برخوردی ، اسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار