"اشكان خطیبی" بعد از دیدن نمایش "هوموریباس" گفت:مهمترین ویژگی نمایش ،بازیگران 60 دقیقه با جانشان بازی كردند

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ "اشكان خطیبی" بازیگر محبوب سینما و تلویزیون كه مهمان نمایش هوموریباس به كارگردانی یاسر خاسب بود، گفت: نمایش هوموریباس زیبا وبی نقص بود، هر چند،از این نوع نمایش ها ما در ایران نداریم وهر چه ببینیم زیباست؛ اما این نمایش عناصر دیگری جز بدن داشت، چون افكت و موسیقی زیبا كه نمایش را علاوه بر چشم نواز بودن ، گوش نواز هم كرده یود و مهمتر از آن اندیشه و طراحی زیبا نمایش بود.

مشاور هنری نمایش مسخ در ادامه گفت:جدا از همه ی  این امتیازات، گروهی كه جرات میكند، چنین نمایشی را با همه ی ناامنی ها ی تالار حافظ اجرا ببرد و كارگردانی كه میتواند، همچین گروهی را جمع كند و به انها تعهد بدهد، كه اتفاق جانی برایشان نمی افتد، قابل تقدیرند.

وی در پایان اظهار داشت: من بسیار اقسوس می خورم، اولا: چرا  سالنهای محهز و خوب برای اجرای چنین نمایش هایی به صورت متمادی وجود ندارد؟ دوما چرا نباید این سالن پر شود؟ مگر نمایش از این بهتر هم هست؟ 

گفتنی است؛ نمایش "هوموریباس" به كارگردانی یاسر خاسب از تاریخ اول تا 31 تیر ماه هر شب "حتی شنبه ها" ساعت 19  و پنجشنبه و جمعه در دو سانس 19:30 و 21:30 در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.

شماره رزرو: 09304506585-66700345  


انتهای پیام/ اس
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار