مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: اعزام به عتبات بعد ازماه مبارک رمضان افزایش خواهد یافت و در بخش هوایی به عدد معمول خواهد رسید.

محسن نظافتی ، مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شروع اعزام به عتبات گفت: اعزام به عتبات از 16 رمضان آغاز شده و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و زائران در سلامت و امنیت، درحال انجام برنامه‌های زیارتی خود هستند.


وی در ادامه با اشاره به اینکه ثبت نام اعزام به عتبات همچنان ادامه دارد افزود: با گذشته یک هفته و پایان ماه مبارک رمضان ، اعزام به عتبات افزایش خواهد یافت و در بخش‌های هوایی به عدد معمول خواهد رسید ، بدین ترتیب که روزانه 40 تا 50 کاروان از طریق هوایی به عتبات اعزام خواهند شد.


نظافتی همچنین ازکاهش 15تا 20 درصد هزینه‌های اعزام به عتبات در ماه رمضان سخن گفت و بیان داشت: هزینه‌های اعزام در ماه رمضان از 120 تا 220 هزار تومان، نسبت به قبل ماه رمضان کاهش داشته است.


مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت در پایان خاطرنشان کرد: اعزام ها فقط به صورت هوایی صورت می گیرد و در صورت صلاحدید مقامات ایرانی وعراقی و تامین امنیت کامل، اعزام‌های زمینی از مرز مهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: رمضان ، اعزام ، کاروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار