نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: روز قدس یک اصل مستمر برای اسلام و کشورهای حامی مظلوم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد، با اشاره به 21 ماه مبارک رمضان؛ سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام علی (علیه السلام)، گفت: حضرت امیرالمومنین (ع) یک جهادگر واقعی بودند که جان خویش را در راه اسلام ناب محمدی (ص) فدا کردند.

وی تاکید کرد: شیعیان امام علی علیه السلام باید جهادگر باشند و در راه اسلام روحیه جهادی داشته باشند.

نکونام، بر بهره گیری از فیوضات شب های قدر هم تاکید کرد و گفت: مومنان روزه دار برکات این شب های را از دست ندهند.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به مسأله فسطین و روز جهانی قدس افزود: کشورهای غربی و حامیان اسرائیل باید بدانند که تا زمانی که اسلام زنده است، مساله قدس نیز وجود دارد و روز قدس یک اصل مستمر برای جهان اسلام است.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد؛ مساله قدس اکنون مساله ظالم و مظلوم است، رژیم اشغالگر قدس به عنوان ظالم اقدام به نسل کشی فلسطینیان به عنوان انسان های مظلوم می کند.

وی تاکید کرد: مساله اسرائیل، مساله یک رژیم جعلی غاصب، جلاد، ظالم و بی رحم است که به کودکان غزه نیز رحم نمی کند.

نکونام یادآور شد: نامگذاری آخرین جمعه با نام روز قدس از سوی امام راحل (ره)، تبیین کننده این موضوع است که جهان اسلام باید در برابر رژیم اشغالگر قدس بیدار باشند.

خطیب جمعه شهرکرد افزود: تا زمانی که رژیم صهیونیستی در منطقه حضور دارد، روز قدس نیز زنده خواهد بود و روزه داران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر ساله بر علیه جنایات و اشغالگری رژیم صیهونیستی راهپیمایی خواهند کرد.

به گفته وی؛ رژیم اشغالگر قدس اگر چه از سوی کشورهای غربی به شدت برای ایجاد چالش در خاورمیانه حمایت می شود، اما در برابر گروه کوچک جهادی حماس ناتوان است و موشک های دست ساز حماس، گنبد آهنین رژیم اشغالگر قدس را به لرزه انداخته است.  

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به سالروز رحلت آیت الله کاشانی اشاره کرد و گفت: آیت الله کاشانی در راستای ملی شدن صنعت نفت حرکت بزرگی را انجام داد و در برابر استعمارگران ایستاد.

وی از برگزاری بیست و یکمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد از مردادماه امسال خبر داد و گفت: این دوره با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور اندیشمندان کشوری برگزار می شود.

به گفته وی؛ سبک زندگی ایرانی اسلامی از ضروریات جامعه می باشد، چرا که دشمن، فرهنگ ایرانی اسلامی را نشانه گرفته است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.