به گزارش
خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران
در اوج گرما دیده شد که نرمترین جنس تایر "پیرلی" تعداد دورهای کمی دوام
میآورد. به همین دلیل اگر رقابت در زمین خشک برگزار شود، باید انتظار این
را داشت که تیمها استراتژی ۲ و یا حتی ۳ پیتاستاپ را در نظر بگیرند.
ماسا
در اینباره گفت: «هوا خیلی خیلی گرم است، اما با تایرهای فوق نرم خیلی
راحتتر رانندگی میکردم تا تایرهای نرم. برخی اوقات چنین اتفاقی رخ میدهد
و دلیل آن را هم متوجه نمیشوید.»
وی افزود:این وضعیت فقط برای من
اتفاق نیوفتاد. اتومبیلهای دیگری را هم دیدم که با تایرهای فوق نرم دورهای
زیادی ثبت کردند و البته عکس این موضوع هم وجود داشت. به همین دلیل باید
در روز رقابت منتظر هر اتفاقی باشیم و خودمان را آماده کنیم. چرا که در
رقابت اصلی باید از حداکثر توان تایرها استفاده کنیم.
ماسا تاکید
کرد:ردبول اتومبیل بهتری در اختیار دارد و البته شرایط پیست هم میتواند
باعث شود اتومبیل آنها در هاکنهایم توان رقابت بیشتری داشته باشد. مرسدس هم
هنوز بهترین اتومبیل را دارد، اما باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ
میدهد.
انتهای پیام/