بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

غزه امروز شاهد هولوکاست واقعی است

در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران تاکید شد: غزه امروز مظلوم‌تر از همیشه، فجیع‌ترین ستم‌ها را تحمل می‌كند و شاهد هولوكاست واقعی است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در محکومیت فجایع غزه‎ به شرح زیر منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در محکومیت فجایع غزه

در این روزها که امت اسلامی به روزه و نماز استعانت ورزیده است، باردیگر دست ناپاک استکبار جهانی مردم مظلوم غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده و با وجود اعتراض مردم آزاده جهان، با حمایت قاطع امریکا حمله زمینی را نیز شروع کرده است.

غزه امروز مظلوم‌تر از همیشه، فجیع‌ترین ستم‌ها را تحمل می‌كند و شاهد هولوكاست واقعی است.

آیا نیم قرن مقاومت كافی نیست تا رژیم سفاک صهیونیستی دریابد ملت مظلوم فلسطین هرگز او را به ‏رسمیت نخواهد شناخت و از مبارزه دست بر نخواهد داشت؟!‏

آنچه باعث اندوه بیشتر می‌شود، سکوت دولت‌های عربی است که سران آن دل در گرو القابی مانند خادم الحرمین الشریفین داده اند.

ننگ‌تان باد ای سران عرب! ننگ بر شما که انسانیت را به مسلخ برده‌اید. نوار غزه در ‏یك فاجعه قرار گرفته اما دریغ از یک جو غیرت و مردانگی! گویی این بار شما مجوز قطعی كشتار فلسطینیان را صادر كرده‌اید!

شما دینداری‌تان را نشان داده‌اید! اسلام شما، اسلام آمریکایی است؛ اسلام خدعه و فتنه و نیرنگ؛ اسلام ‏حمایت از زرسالاران و زورسالاران بین‌المللی.‏

آنچه مسلم است پیروزی از آن ملت فلسطین است و این وعده الهی است. رسالت امروز ما دانشجویان، این است كه ملت‌ها و دانشجویان نه تنها مسلمان، بلكه آزاد جهان را نسبت به این اتفاق تلخ و سكوت وقیحانه سیاستمداران برخی از كشورها و سازمان‌های بین المللی از جمله كنفرانس اسلامی و ... بیدار كنیم.

كسانی كه با سكوت، در این جنایت شریکند و كسانی كه حقوق بین‌الملل برای‌شان فقط در فضای سیاسی معنی پیدا می‌كند و سكوت امروزشان به معنای بی‌اعتباری همه شعارهای‌شان است كه نسبت به حقوق انسان‌ها دم می‌زنند و فقط از حقوق بشر به عنوان حربه سیاسی استفاده می‌كنند و جایزه صلح نوبل می‌برند، اما نسبت به فجایع غزه عكس‌العملی نشان نمی دهند.

از همه مسلمانان می خواهیم در این روز که نزدیک به شب قدر است از خداوند قادر بخواهند، هرچه زودتر سرنوشت مستضعفین عالَم را خروج از چنگال مستکبرین مقدّر نماید و جرثومه‌های فسادی چون آمریکا و اسرائیل را به زباله‌دان تاریخ بریزد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ضمن محکومیت شدید فجایع غزه از سران کشورهای اسلامی -خصوصاً ‏دولت جمهوری اسلامی ایران- می‌خواهد که دست روی دست نگذاشته و برای اقدامی عملی تدبیری ‏بیندیشند.‏

براستی آیا وقت آن نرسیده که برای برون آمدن امام غایب از پس پرده و ایجاد جهانی پر از عدل و داد بیشتر دعا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.