معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی آذربایجان غربی گفت: با همکاری اتوبوسرانی شهرستان‌های استان سه اتوبوس گردشگری را برای جابه‌جایی مسافران به منظور بازدید از جاذبه‌های گردشگری و بناهای تاریخی به صورت رایگان در نظر گرفته‌ایم

حسین امامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه اوج سفرهای تابستانی در استان ما فصل تابستان است و بیشترین مسافران را گروه سنی جوان تشکیل می‌دهند لذا باید تدابیر لازم برای پذیرش مسافران و جذب توریست را در استان فراهم کنیم.

وی به برگزاری جشنواره انگور اقتصاد سلامت در اواخر شهریورماه امسال اشاره کرد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته شده برای برگزاری جشنواره، مقرر شده که این جشنواره در یکی از روستاهای مستعد و با مشارکت مردم برگزار شود.

امامی به موج دوم سفرهای تابستانی بعد از ماه رمضان اشاره کرد و افزود: اداره میراث فرهنگی استان با همکاری اتوبوسرانی شهرستان‌های استان سه اتوبوس گردشگری را برای جابه‌جایی مسافران به منظور بازدید از جاذبه‌های گردشگری و بناهای تاریخی به صورت رایگان در نظر گرفته است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی آذربایجان غربی عنوان کرد: در همین راستا تعداد 40 نفر راهنمای گردشگری در بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مقرر شده و در خصوص معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اطلاعات دقیقی به مسافران ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تعداد 120 هزار نقشه راهنمای گردشگری جدید برای اطلاع‌رسانی در خصوص معرفی بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری در نظر گرفته شده تحقق این امر را منوط بر تخصیص اعتبار لازم عنوان کرد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی آذربایجان غربی به ارائه بسته‌های معرفی سفرهای تابستانی از طریق دفاتر خدمات مسافرتی مجوزدار اشاره کرد و متذکر شد: این بسته‌ها در قالب معرفی بناهای تاریخی، طبیعت‌گردی، روستاگردی در هتل‌ها و راهنمایان گردشگری در موزه‌ها در اختیار مسافران و شهروندان قرار می‌گیر/س.

برچسب ها: گردشگری ، سازمان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.